Friday, March 11, 2011

semalam,,,
tetiba aku teringatkn drimu,,,
saat ingin ku pejamkan mata,,,
memulakan rehat mata dan jg minda,,,
wajahmu menjelma bermain di dlm kepala,,,
menerjah segala ruang yg gelap gelita,,
tetiba ku terdengar suaramu yg manja,,,
memanggil namaku dgn mesra,,,

 ku cuba pejamkn mata,tekupkan telinga,,
agr byg2mu ilank di pandangan,,,
mengharap suaramu xkn menjelma,,,
sebak hatiku meronta-ronta di jiwa,,,
xdpt ku menahan rs rindu yg membara,,,
dengan xsengaja,,aku tersedar akn sesuatu,,,
air jernihku mengalir di pipi,,,
panaz ku rasa laju mencurah ke pipi,,

ya allah dh lma aku xmenangis,,,
menangis kerna si dia yg dh lma ku tinggalkan,,,
meninggalkn aku terkapai sorang diri,,,
berbaloikah air mataku ini,,
kerna insan yg x amik peduli,,,
bukan ku lemah tanda ku hina,,,
kekadang ku rindu wlw ku sudah lupa,,,

biarlah sekali ini,ku pohon jgn diulang lg,,,
kesedihan yg tak bermakna bagiku,,,
aku hrs kuat kernaku wanita,,,
sememangnya lemah dlm soal cinta,,,
aku percaya hati yg pnh kau miliki ini,,,
pasti kn terganti dgn hati yg lebey suci,,,
menyintaiku bukan kerna simpati,,,

No comments:

Post a Comment